Nieuws

Segmentatie in e-mail en nieuwsbrieven

Segmentatie, iedereen heeft het erover, maar vrijwel niemand doet het nog voor e-mail. Nog steeds is het grootste deel van de verstuurde e-mails gewoon bulkmail. Veel online marketeers zien e-mail nog altijd als een goedkoop marketingkanaal. Zij beseffen niet dat het sturen van veel e-mail

Het opstellen van een email marketing plan

Inhoud van de nieuwsbrief: waar wil jij je e-mailmarketing voor inzetten? Wil jij graag commerciële acties, trendgerelateerde of juist informatieve content uitsturen? Of wil je dit juist allemaal combineren? Houd er rekening mee dat de inhoud van de nieuwsbrief geen kopie van je homepage moet

Vooruitzichten e-mail marketing 2014

Hebben social media de rol van e-mail marketing en nieuwsbrieven in het bijzonder overgenomen? Is dit de trend voor 2014? Het tegendeel is waar. E-mailmarketing in het algemeen en nieuwsbrieven in het bijzonder werkt nog steeds en blijft groeien. Het verandert alleen van karakter. De

Segmenteren en personaliseren in e-mail marketing

Segmentatie en personalisatie is een must om je nieuwsbrief of mailbericht nog effectiever te maken en te zorgen dat de ontvanger van je boodschap deze ook waardeert.  Maar wat is dat nou, segmenteren en personaliseren en wanneer en hoe gebruik je dit? Segmenteren Segmenteren is