Nieuws

De comeback van de nieuwsbrief: 2 trends in 2016

E-mail is de afgelopen jaren al ontelbare keren dood verklaard. Toch is het nog steeds een van de meest effectieve tools als het gaat om bereik, clicks en sales. De nieuwsbrief dan: die tijd is toch wel echt voorbij? Het tegendeel is waar. Sterker nog:

Kwart meer e-mail marketing mails verstuurd

Amerikaanse multichannel retailers hebben in het vierde kwartaal van 2015 26,1 procent meer e-mails verstuurd dan een jaar geleden. Dat blijkt uit een rapport van Experian Marketing Service. Het gestegen volume resulteerde echter niet in hogere open rates (het aantal keren dat een marketingmail wordt

E-mail Marketing: E-mail wordt het vaakst op een smartphone gelezen

Enige tijd geleden is er wederom het Nationaal E-mail Onderzoek gepubliceerd. In deze editie staan 28 conclusies over de wijze waarop de Nederlander bezig is met e-mail. Daarnaast worden andere kanalen als sms, WhatsApp, Facebook, Twitter, Snapchat, Google+, Instagram en zelfs de brievenbus meegenomen. De belangrijkste

Gmail introduceert e-mails met beveiligings-herkenning

Computergebruikers kunnen voortaan beter zien of de e-mails die via Gmail lopen veilig zijn. Bij elke e-mail staat dat aangegeven, maar vooralsnog alleen in Amerika. Werk aan de winkel dus, voor partijen die grote hoeveelheden e-mails verzenden. Hun belangrijkste opgave: de boel waterdicht houden, anders