Nieuwe klanten Mister Mail

Wij zijn zeer verheugd om weer een aantal nieuwe klanten te mogen servicen sinds het afgelopen half jaar.

De gemeente Sittard-Geleen is onze 3e grote klant binnen de Limburgse gemeenten. Daarnaast servicen wij ook de gemeenten Roermond en Maastricht.

Op de kantoorlocatie van Innervate, gevestigd op Maastricht-Airport is het contract getekend voor afname van een aantal van onze diensten. De dienstverlening van Innervate is gericht op ICT Beleid en Organisatie-advies, ICT Consultancy & Projectmanagement en Softwareontwikkeling.

In samenwerking met Mediapartners te Amsterdam bedienen wij Secretary Plus in het mailen naar 10 West-Europese landen.

Klanten referenties

Met Mister Mail hebben we al een jarenlange samenwerking voor E-mailmarketing. Het kennisniveau is hoog, hebben een sterke focus, reageren snel en staan altijd klaar bij mogelijke problemen. Een ideale partner voor ons.

Rogier Bestebroer

Wij van Globeview webdesign waren op zoek naar een partner die ons kan adviseren in het versturen van nieuwsbrieven. Onze klanten stellen hier hogen eisen aan op het gebied van internetmarketing. Iedereen wil tegenwoordig zien waar de mail heen gaat en wat ze wel en niet bekijken. Buiten de zeer gebruiksvriendelijke software van Mister Mail zijn wij gecharmeerd van de service en kennis van de specialisten van Mister Mail. Geen moeite te veel, geen nieuwsbrief te ingewikkeld. Daarom wil ik Mister Mail op deze manier bedanken voor hun Expertise en goede support.

Dennis Schmets

De gemeente Roermond verstuurt reeds vele jaren een digitale nieuwsbrief. Aanvankelijk werd de nieuwsbrief verstuurd aan een beperkt aantal abonnees vanuit de website. De e-mail nieuwsbrief is in de loop der jaren een steeds belangrijker instrument geworden in de communicatie met onze klanten. Daarom vonden we het belangrijk om meer greep te krijgen op het proces van samenstellen en verzenden van de nieuwsbrief. Daarnaast wilden we meer inzicht krijgen om de resultaten van de mailings. Mister Mail is inmiddels al enkele jaren onze partner. We hebben nu volledige controle over het hele nieuwsbrief proces en inzichten in het leesgedrag van onze abonnees. Dankzij een wervingscampagne die we hebben opgezet in samenwerking met Mister Mail is het aantal abonnees de afgelopen jaren gegroeid van enkele honderden naar vele duizenden. En het allerbelangrijkste is: recent lezersonderzoek (2012) toont aan dat onze abonnees de nieuwsbrief beoordelen met een hele dikke voldoende.

Henri Gubbels Webmanager