Nieuwsbrief zelf maken


De opmaak van een nieuwsbrief is bijna net zo belangrijk als de inhoud ervan. Samen met u bepalen wij vaste opmaakkaders waarbinnen u alle vrijheid heeft, met maar één doel; de juiste boodschap aan de juiste persoon op het juiste moment! Een nieuwsbrief zelf maken is binnen een half uur gebeurd.


Een nieuwsbrief zelf maken en opmaken is geen heidens karwei meer. Zeker niet als u gebruik maakt van onze opmaak applicatie. Hiermee maakt u op een snelle en professionele manier uw nieuwsbrief op met teksten en plaatjes. Technische kennis of installatie van software is niet nodig, alleen nog pakkende teksten en afbeeldingen. Dat scheelt tijd en geld!

Heeft uw nieuwsbrief de ene keer 2 onderwerpen en de andere keer 5, dan past u dit met één muisklik aan. Stuur uzelf een test mail en bekijk het resultaat. Niet helemaal tevreden pas uw nieuwsbrief dan eenvoudig aan. En omdat u altijd kunt inloggen bent u niet gebonden aan een vaste tijd of werkplek. Dat noemen we flexibel werken.

nieuwsbrief zelf maken

Webversie automatisch.

Van elke nieuwsbrief maken we automatisch ook een webversie, waardoor deze altijd goed bekeken kan worden. Ook als een e-mailprogramma geen html ondersteunt.

Helpdesk bij zelf maken.

En mocht u ondersteuning nodig hebben, dan helpen we u graag. Via onze helpdesk heeft u direct contact en hoeft u niet eerst een ticket aan te vragen of uw hele geschiedenis te vertellen. Dat werkt wel zo snel en effectief. Zo wordt een professionele nieuwsbrief zelf maken haalbaar voor iedereen.

Referentie

Veel van onze klanten gebruiken onze opmaakapplicaties om zelf hun nieuwsbrieven op te maken. Zo ook Maastricht University:

“Sinds enkele jaren maken wij gebruik van de diensten van Mister Mail voor het versturen van onze nieuwsbrief per e-mail. We kunnen altijd vertrouwen op een goede en snelle service en gebruikersvriendelijke software waarmee we gemakkelijk onze nieuwsbrieven zelf kunnen samenstellen en versturen. Deze software biedt ook voldoende mogelijkheden om de nieuwsmailing te analyseren. Daarnaast denkt Mister Mail met ons mee en houdt ons op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen”.

Marion Hameleers, Marketing coordinator Maastricht University School of Business and Economics, Postgraduate Education
http://www.postgraduate-maastrichtuniversity.nl/

De klanten van Mister Mail